ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ




ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΤΑ ΤΡΕΞΙΜΑΤΑ ΜΙΑ Η ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ DEGOUPAGE  !!!!!!!!!ΕΧΩ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΣΑΠΟΥΝΟΜΑΖΑΣ ΓΛΥΚΕΡΙΝΗΣ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΠΌΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!ΈΛΙΩΣΑ ΤΗΝ ΣΑΠΟΥΝΟΜΑΖΑ ΣΕ ΜΠΕΝ ΜΑΡΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΈΛΙΩΣΕ ΤΈΛΕΙΟΣ ΕΒΑΛΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΧΡΏΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΤΣΙ ΕΒΑΛΑ ΛΙΓΟ ΚΡΟΚΟ ΚΟΖΑΝΗΣ!!!!!!Η ΚΑΡΔΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΣΑΙ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙΑ ΚΑΝΕΛΑ ΕΤΣΙ ΠΕΙΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΦΕ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΑΙΘΈΡΙΟ ΕΛ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ.Η ΚΟΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΧΑΜΟΜΉΛΙ ΜΕ ΑΙΘΈΡΙΟ ΕΛ ΜΑΝΤΑΡΙΝΙΟΥ.ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΣΕ ΚΑΛΟΥΠΙΑ ΨΕΚΑΣΑ ΜΕ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΣΕ ΣΠΡΈΙ ΚΑΙ ΕΡΙΞΑ ΣΤΑ ΚΑΛΟΥΠΙΑ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΑ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑ.ΑΥΤΑ ΠΡΟΟΡΊΖΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΣΥΜΠΛΉΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΈΝΝΩΝ
......ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΧΩ ΖΑΛΊΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΙ¨¨ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΉ ΕΝΑ ΝΕΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ....1.ΟΙ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΟΝΤΑ.ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΟΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΑΣ....2)Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΑΝΟΛΟΚΛΗΡΩΤΟΣ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ.3)Ο ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

54 σχόλια:

  1. Είσαι σίγουρη ότι δεν τρωγονται; Λαχταριστά είναι και φαντάζομαι πως θα μοσχομυρίζουν!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφα τα σαπουνακια σου, σαν μπιμπελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία ιδέα για δωράκια αλλά και για το σπίτι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δείχνουν τόσο όμορφα και σίγουρα θα έχουν τέλειο άρωμα! Υποπτέυομαι ότι θα υπάρξει μεγάλη συνέχεια με τα σαπουνάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ομορφη και φινετσατη ιδεα για δωρακια!!!!!μπραβο φουφουλιτσα μου!!!!
    Να σου επισημανω επισης οτι υπαρχει προειδοποιηση για κακοβουλο λογισμικο στο μπλογκ σου .......αν μπορεις αφαιρεσε το loukos86.blogspot.com απο τα γκατζετ σου ....γιατι γινεται αναφορα στην προειδοποιηση γι αυτο το μπλογκ.φιλια Χ2 και καλη εβδομαδαααα misirlou kai maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τη σαπουνόμαζα που τη βρίσκουμε;
    Απορίες μιας περίεργης που ζήλεψε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΕ ΜΑΓ ΜΕ ΕΙΔΗ ΧΟΜΠΥ,PACO CENTER KAI ΑΛΛΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΕΥΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.MISIRLOU ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡ ΤΟ BLOG ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΓΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα και ωραία ιδέα για δωράκια!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα σαπουνάκια και πολύ καλή ιδέα για δώρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι ωραία!μπράβο Φουφούλα!καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αργείς -αργείς αλλά τη ζημιά σου την κάνεις!!!Σαπουνάκιααα Βασούλααα;;; Στρεφόμαστε προς άλλα λιμάνια καλλιτεχνίας;
    ΑΨΟΓΑ!
    Και φαντάζομαι θα μυρίζουν κι απίθανα
    Οσο για το Μπουκάι ωραία τα λέει και εσύ να μας τα λες μηπως τα εμπεδώσουμε,δε μας ζαλίζεις καθόλου.
    Φιλάκια πολλά σαπουνομυρωδάτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΥΡΙΑ-ΚΥΡΙΑ!!!!!!!!!!!ΠΡΙΝ ΤΟ DEGOUPAGE EΧΩ ΔΟΚ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑ ΤΑ ΓΥΡΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΜΑΚΑΡ ΝΑ ΔΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΘ.ΠΑΝΤΩΣ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ DEGOUPAGE!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα τα σαπουνάκια !!! Και τί ωραία ιδέα για δωράκι ! Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φουφουλίτσα μας έλειψες!!! Τα σαπουνάκια σου υπέροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι πανέμορφα γλυκά σαπουνάκια είναι αυτά!!!!!Στην αρχή τα πέρασα για στολίδια!!!!!Μπράβο σου foufola μου είναι υπέροχα !!!Φιλιά !!!Καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα τα σαπουνάκια..φαντάζομαι μυρίζουν υπέροχα..όσο για το Μπουκάι ακούω τα καλύτερα και από την αδερφή μου που τον διαβάζει..σκέφτομαι κι εγώ να ξεκινήσω ..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .ΝΑΙ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕΤΗΝ ΚΑΝΕΛΑ ΣΟΥ ΕΡΧ ΝΑ ΤΟ ΦΑΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι γλύκα-τέλεια!
    Δεν έχω φτιάξει τέτοια σαπουνάκια,παρά μόνο με τον παραδοσιακό τρόπο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ειναι τεεεεεελειαααααααα! θελω να κανω και εγω :) καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΜΥΡΩΔΑΤΑ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μεγάλες εξελιξεις βλέπω και χαίρομαι πολύ! Απίθανα τα σαπουνάκια!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γλυκιά μου φουφουλίτσα τι όμορφα σαπουνάκια εφτιαξες!!!!!Καλή συνέχεια στο νέο σου χόμπυ!!!!και πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑ ΠΟΛΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό μήνα!!!!Ελα μια βόλτα από το καινούριο μου σπιτάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλεια τα σαπουνάκια!!! Και σαν δώρο είναι εξαιρετικό πιστεψέ με!!! Είχα πάρει κι εγώ κάποτε ένα καλάθι και το χάρηκα σαν μωρό!!! Καλό μήνα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Βασιλική μου, τι όμορφα σαπουνάκια είναι αυτά!!!!Πολύ καλόγουστο δωράκι !! Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. υπεροχα τα σαπουνακια και για πρωτη σου προσπαθεια ειναι τελεια!!μπραβο φουφουλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θέλω κι εγώ να φτιάξω αλλά δεν ξέρω, τι είναι η σαπουνομάζα; και που την βρίσκεις;
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το βρίσκω πολύ δύσκολο βρε κορίτσι μου και μπελαλίδικο!!!Υπέροχη προσπάθεια..γειάς στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Βάσω άργησα αλλά ήρθα. Πολύ ωραία τα σαπουνάκια σου. Φαντάζομαι ότι θα μοσχοβολάνε κιόλας. Καλό μήνα να έχεις και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα μόλις τέλειωσε η 4η κλήρωση του stars and icicles πέρασε να πάρεις το βραβειάκι σου και περιμένω την διεύθυνση σου να σου στέιλω ένα αναμνηστικό δωράκι φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΑΚΙΑ.ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλά Χριστούγεννα Φουφούλα μου!!!Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Βρε πατριώτισσα !!!! Τι κάνεις εκεί κάτω;;;; Και φέτος είμαι σε σχολείο στην Κοζάνη - Στην Σπούρτα διδάσκω!!!! Αν ανέβεις θα χαρώ πολύ να σε δώ!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλα χριστουγεννα ! με υγεια και αγαπη! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. KAΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. καλες γιορτες με πολυ πολυ αγαπη και υγεια,ευχες απο εμενα κ τους πριγκηπες μου απο καρδιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2012!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρόνια πολλά κορίτσι μου να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!!!με δημιουργίες ξεχωριστές,με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!!! <3 <3 αν έχεις facebook και δεν ψήφισες ακόμη τον γατούλη μου τον Μπέμπη θα χαρώ πάρα πολύ να τον ψηφίσεις για να γίνει το Νιάου του μήνα!!!πολλά γατοφιλάκια!!!
    http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.FACEBOOK ΔΕΝ ΕΧΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρόνια πολλά Βάσω να χαίρεσαι την οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ¨¨¨¨¨¨¨¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ¨¨¨¨¨¨¤ª“˜¨¨ª“˜¨
    ¨¨¨¸.•°` BOAS FESTAS!!!
    ¸.•°`♥✿⊱╮FELIZ 2012!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΧΕΙΣ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΦΑΝΕΙΣ!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ ΚΙ ΕΣΥ!!!!!!!!!
    ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΦΑΝΑΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΓΓΕΙ ΣΤΟΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ!!!!!!!!!!!!
    ΧΟΧΟΧΟΧΟΟΧΟ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Amiga,
    Espero que o Ano Novo venha recheado de muita paz e dias melhores para todos.
    Que 2012 também venha com dias tão lindos como seus trabalhos artesanais... que seja um ano maravilhoso!!!
    Beijinhos.
    Brasil.

    ▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥
    ▒♥ Boas Festas!!!
    ▒♥ Feliz 2012 !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. καλή χρονιά φιλενάδα να χαίρεσαι όσους αγαπάς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΧΑΘΗΚΑΜΕ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΓΑΠΕΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ!!
    ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΟΜΠΥ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΦΟΡΤΩΜΕΝΗ ΧΑΡΕΣ,ΑΓΑΠΗ ,ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ !!ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΦΕΡΕΙ!!!
    ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ!!!ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ,ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Και από μενα τι άλλο? μια μαντινάδα...
    θε μου και καμε ένα σεισμό με τον καινούργιο χρόνο
    και να γκρεμίσεις τσι καιμους χαρέσ να αφήσεις μόνο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή