ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

ΒΡΑΒΕΙΟ.....

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ λΕΛΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ *THE SPIRIT OF FANTASY* ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ....ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙς ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ........ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΊΣΩ ΣΕ 10  ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ  ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΝΩ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ........ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΛΕΟ ΜΠΟΥΣΚΑΛΙ¨¨¨¨¨¨ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΞΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΑΣ,ΚΡΥΒΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ,ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ,ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ,ΝΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΟΥΝ....ΦΙΛΑΚΙΑ...

21 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι πολλά-πολλά βραβεία για τα έργα και τις απόψεις σου (αυτά που υιοθετείς), τα αξίζεις και με το παραπάνω.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΥΡΙΑ ΚΥΡΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ...ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!Δεν έχει κάτι από misirlou????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή μου φίλη συγχαρητήρια και για άλλο λόγο, κέρδισες και στη δική μου κλήρωση στείλε μου μέιλ να συνενοηθούμε για την παράδοση του πίνακα.Αν για κάποιο λόγο δεν αποδέχεσαι το δώρο μου πες μου το επίσης.Σου εύχομαι καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα!και πάντα τέτοια!
    Φιλάκια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια και για το βραβείο και για το δώρο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο!!! Το αξίζεις και με το παραπάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το δώρο που κέρδισες, την ψυχή της Αχτίδας!!! Τώρα θα είστε κάθε μέρα μαζί!!! Το βραβείο από τη Λελένη σου'φερε τύχη!!!
    Όσο για τη φράση του ΛΕΟ ΜΠΟΥΣΚΑΛΙ...αυτό δεν είναι κατ'ουσίαν το μπλογκινγκ; Αγνωστοι άνθρωποι συναντούνται στο διαδύκτιο και αποκαλύπτονται στους άλλους μέσω των γραπτών τους ή των κατασκευών τους! Έτσι ανακαλύπτουμε τον εαυτό μας και τους άλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο που κέρδισες και σε ευχαριστούμε που το απονέμεις και σε όλους εμάς που σε διαβάζουμε,όσο για το γνωμικό έχω να πω πως συμφωνώ απόλυτα καθώς όλοι ψάχνουμε την αγάπη όμως οι μπλόκερς χαρίζουν και πολύ από αυτήν.Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. foufoula,
    κάποιος με πετάει έξω από το blog σου. Πέρασα χθές να σε συγχαρώ για το βραβείο που πήρες από την Ελένη, περνάω σήμερα να σε συγχαρώ για το δώρο που κέρδισες από την κλήρωση της αχτίδας και δεν βλέπω το πρώτο σχολιό μου. Πιστεύω σήμερα να είμαι καλοδεχούμενη και να μην μείνω πάλι απ΄έξω. Να είσαι πάντα τυχερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο βραβείο, εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά πολλά ακόμη!!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για το βραβείο που κέρδισες!!!Να είσαι πάντα τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλη μου δεν μπόρεσα να βρω το μέιλ σου γι' αυτό σου στέλνω το δικό μου για να μουγράψεις και να σου απαντήσω..aktida7@gmail.com, κατάλαβες τώρα τι θα μάνεις; Θα μου στείλεις ένα μ'έιλ που να μου γράφεις πλήρως τα στοιχεία σου και θα σου απαντήσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΕΙΜΟΥΝ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΚΡΑΚΕΛΕ ΣΤΗΝ ΜΑΓΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΟ ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΟΤΑΝ ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΓΛΥΚΙΑΣ ΑΧΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπραβο, και σε αλλα με υγεια.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βασιλικούλα σάρωσες βραβεία,δώρα !!!!! Συγαρητήρια και πάλι.Πάντα να είσαι τυχερούλα!!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλη μου ΔΕΝ πήρα μέιλ σου ακόμα,..ξαναγράφω την ηλεκτρονική μου διεύθυνση aktida7@gmail.com παίρνω την ημέρα σχεδόν 50-60 μέιλ, τα διαβάζω όλα και απάντώ σε όλα..λοιπόν κάτι κάνεις λάθος..προσπάθησε ΄ξανά σε παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΧΤΙΔΑ ΞΑΝΑ ΕΙΣΤΕΙΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΣΑΩΣΤΑ...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή